Baumit Klub
Zobacz jak contentowo ożywiliśmy program lojalnościowy Baumit Klub, opracowując nową strategię komunikacji wraz z dedykowaną sesją zdjęciową.
Celem projektu było opracowanie angażującej strategii komunikacji dla programu lojalnościowego Baumit Klub, która zaktywizuje obecnych i zachęci nowych klientów marki do członkostwa. Po przeprowadzonej analizie konkurencji oraz szczegółowym audycie dotychczasowych działań marki, w idei kreatywnej postawiliśmy na bezpośrednie i humorystyczne komunikaty, które w kreatywny sposób prezentowały USP produktu.
W komunikacji wykorzystaliśmy zdobyte insighty na temat grupy docelowej, aby maksymalnie zindywidualizować przekaz, a co za tym idzie - budować wizerunek marki jako bliskiej wartością target group. Dedykowana sesja zdjęciowa w sposób nieszablonowy prezentuje objęte promocjami linie produktów Baumit. Sesja posłużyła jako contentowy fundament komunikacji dla kampanii promującej program lojalnościowy Baumit Klub. Poza materiałami wizualnymi oraz strategią komunikacji, przygotowaliśmy także spójne z marką i grupą docelową hasła do każdej z akcji promocyjnych oraz opracowaliśmy kompleksowo treści marketingowe komunikacji Baumit Klub, w tym broszurę prezentującą pełną ofertę programu lojalnościowego.