Bechtle Direct Polska HoloLens 2
Zobacz jak razem z Bechtle rozpoczęliśmy technologiczną rewolucję w biznesie i nauce.
Celem strategicznym kampanii było zbudowanie świadomości istnienia produktu Holo Lens wśród 3 grup docelowych. Zaprojektowaliśmy działania marketingowe, których contentowy fundament stanowiły testimonial videos z wykorzystaniem produktu. Do współpracy przy realizacji wideo zaprosiliśmy markę ABB oraz Uniwersytet Jagielloński, które z powodzeniem wykorzystywały już Holo Lens 2
do optymalizacji swoich działań.
Materiały wideo wykorzystaliśmy do kampanii Google Ads, LinkedIn, newsletterów oraz kampanii medialnych.
Kampania koncentrowała się na dotarciu do klienta biznesowego na każdym etapie ścieżki zakupowej. Odświeżony landing page dedykowany był działaniom skupionym na generowaniu leadów sprzedażowych. Poprzez szeroko zakrojone działania na LinkedInie, w tym kampanie zwiększające ruch oraz LinkedIn Automation, zwiększaliśmy świadomość dotyczącą produktu. Kampanie medialne w Forbsie, Business Insiderze, Pulsie Biznesu i CRNie podkreślały wizerunek marki Bechtle jako lidera i eksperta innowacyjnych produktów technologicznych.
W celu budowania świadomości produktu wśród dotychczasowych klientów marki Bechtle wdrożyliśmy działania uzupełniające z zakresu e-mail marketingu.