G-Shock Find Your G-Nius
Zobacz, jak zdobyliśmy pierwszy milion na TikToku.
Głównym celem kampanii realizowanej dla marki G-SHOCK była promocja zegarków z 5-ciu linii produktowych. Założeniem strategicznym kreacji - prezentacja produktów jako atrybutu dla entuzjastów sportu i pasjonatów.
Ideą kreatywną było stworzenie materiałów promocyjnych marki, które wykorzystywałyby polskie twarze reprezentujące G-types of Mind.
Claim przewodni komunikacji to motywujące call to action: „Find Your G-Nius” - nowoczesna parafraza sentencji „follow your dreams”, która mgliste pojęcie marzeń zastępuje konkretną i mocną wartością, jaką jest pasja.
Fundamenty kampanii stanowiły: video oraz influencer marketing. Bohaterami filmu były polskie twarze reprezentujące ekstremalne pasje.
Bartek Przedwojewski - były strażak i Mistrz Świata Biegów Górskich, Tomasz Kurczaba – podróżnik polarny i fotograf, i wreszcie Hubi x Kubi, czyli kolektyw ekstremalnych zajawkowiczów z Podhala.
Wideo zrealizowaliśmy od podstaw: opracowując strategię contentową, wybierając bohaterów, tworząc scenariusz i zajmując się kierownictwem produkcji. Chwytliwy key visual, skuteczna strategia Google Ads oraz paid social, przełożyły się na sukces kampanii.