COOKIES

Używamy plików cookie w celach analitycznych, statystycznych i marketingowych, w tym aby analizować ruch w tej witrynie, optymalizować jej działanie oraz zapamiętywać Twoje preferencje.

  

G-Shock Find Your G-Nius

Zobacz, jak zdobyliśmy pierwszy milion na TikToku.

+781%
Wzrost followersów o 781%
+475%
Engagement Rate na profilach SoMe marki
CASIO G-SHOCK
VIDEO
PAID SOCIAL
GOOGLE ADS

Głównym celem kampanii realizowanej dla marki G-SHOCK była promocja zegarków z 5-ciu linii produktowych. Założeniem strategicznym kreacji - prezentacja produktów jako atrybutu dla entuzjastów sportu i pasjonatów.

Ideą kreatywną było stworzenie materiałów promocyjnych marki, które wykorzystywałyby polskie twarze reprezentujące G-types of Mind.

Claim przewodni komunikacji to motywujące call to action: „Find Your G-Nius” - nowoczesna parafraza sentencji „follow your dreams”, która mgliste pojęcie marzeń zastępuje konkretną i mocną wartością, jaką jest pasja.

Fundamenty kampanii stanowiły: video oraz influencer marketing. Bohaterami filmu były polskie twarze reprezentujące ekstremalne pasje.

Bartek Przedwojewski - były strażak i Mistrz Świata Biegów Górskich, Tomasz Kurczaba – podróżnik polarny i fotograf, i wreszcie Hubi x Kubi, czyli kolektyw ekstremalnych zajawkowiczów z Podhala.

Wideo zrealizowaliśmy od podstaw: opracowując strategię contentową, wybierając bohaterów, tworząc scenariusz i zajmując się kierownictwem produkcji. Chwytliwy key visual, skuteczna strategia Google Ads oraz paid social, przełożyły się na sukces kampanii.

Wyświetlenia Google Ads
7 630 691
wyświetleń reklamy
Wyświetlenia TikTok
2 541 000
wyświetleń video promo na TikTok
Interakcje z reklamą
1 264 093
łączna liczba interakcji z reklamą Paid Social
Influencerzy - wyświetlenia
128 628
łączna liczba wyświetleń materiałów influencerów
Influencerzy - interakcje
11 576
łączna liczba interakcji z materiałami influencerów
Click Through Rate
2,52%
średni CTR kampanii