COOKIES

Używamy plików cookie w celach analitycznych, statystycznych i marketingowych, w tym aby analizować ruch w tej witrynie, optymalizować jej działanie oraz zapamiętywać Twoje preferencje.

  

MSI We Are Creators

Make Social Influence, czyli siła rekomendacji influencerów w kampanii MSI We Are Creators.

+19%
Wzrost liczby followersów marki o 1269 w ciągu 30 dni
+199%
Wzrost engagement rate na profilach SoMe marki
MSI
INFLUENCERS CAMPAIGN
VIDEO

Profesjonalizm i kreatywność w połączeniu z lifestyle’owym zacięciem. To recepta, dzięki której nasza współpraca z marką MSI zaowocowała imponującymi efektami zasięgowymi i sprzedażowymi.

Zaprojektowaliśmy i przeprowadziliśmy kompleksowe działania wizerunkowo-sprzedażowe dla najnowszej linii laptopów MSI Prestige 14 dedykowanej dla przemysłu kreatywnego i niezależnych twórców. Kampania influencerska, Instagram takeover, media relations, Google Ads – wszystko po to, by skutecznie dostarczyć marce MSI mierzalnych rezultatów marketingowych. Liczby mówią same za siebie!

Grupą docelową były głównie kobiety, osoby kreatywne i przedsiębiorcze, 
a także influencerki i freelancerki.

Zaprojektowaliśmy kampanię, która łączy to, co najlepsze w kampaniach zasięgowych, zachowując jednocześnie wysoki poziom zaangażowania po 
stronie odbiorców i precyzyjne dotarcie do grupy docelowej.

Wiemy, jak ważna jest siła rekomendacji, dlatego sercem naszych działań byli influencerzy — Ola Kot, Kinga Paruzel oraz Joanna Kieryk (Plaamkaa).

Social Media
1 135 438
łączna liczba wyświetleń postów kampanii
Social Media — zasięg
992 207
łączny zasięg komunikatów kampanii
Influencerzy — wyświetlenia
600 068
wyświetleń postów na profilach influencerów
Interakcje
76 603
interakcji z komunikatami kampanii
@OLAKOT_
@KINGAPARUZEL
@PLAAMKAA