MSI We Are Creators
Make Social Influence, czyli siła rekomendacji influencerów w kampanii MSI We Are Creators.
Profesjonalizm i kreatywność w połączeniu z lifestyle’owym zacięciem. To recepta, dzięki której nasza współpraca z marką MSI zaowocowała imponującymi efektami zasięgowymi i sprzedażowymi.
Zaprojektowaliśmy i przeprowadziliśmy kompleksowe działania wizerunkowo-sprzedażowe dla najnowszej linii laptopów MSI Prestige 14 dedykowanej dla przemysłu kreatywnego i niezależnych twórców. Kampania influencerska, Instagram takeover, media relations, Google Ads – wszystko po to, by skutecznie dostarczyć marce MSI mierzalnych rezultatów marketingowych. Liczby mówią same za siebie!
Grupą docelową były głównie kobiety, osoby kreatywne i przedsiębiorcze,
a także influencerki i freelancerki.
Zaprojektowaliśmy kampanię, która łączy to, co najlepsze w kampaniach zasięgowych, zachowując jednocześnie wysoki poziom zaangażowania po
stronie odbiorców i precyzyjne dotarcie do grupy docelowej.
Wiemy, jak ważna jest siła rekomendacji, dlatego sercem naszych działań byli influencerzy — Ola Kot, Kinga Paruzel oraz Joanna Kieryk (Plaamkaa).