NTBX
There’s new player in the technology game. Zobacz, jak stworzyliśmy strategię i branding dla nowej marki ntbx.
Celem projektu było zaprojektowanie strategii, a następnie stworzenie brandingu dla nowej marki z branży usług technologicznych. Pracę rozpoczęliśmy od wywiadów pogłębionych, których analiza posłużyła do opracowania misji, wizji, USP oraz całości strategii działań. W stworzonym w ramach strategii tone of voice, podkreśliliśmy główne wyróżniki marki, czyli podążanie za innowacją, kompleksowość oraz fachowość. Tone of voice dostosowaliśmy do różnych segmentów grupy docelowej, dostosowując go nie tylko do buyern person marki, ale także jako wsparcie komunikacji brandowej wewnątrz i na zewnątrz firmy.
Nazwa ntbx stworzona została w oparciu o informacje pozyskane podczas discovery session, ale również analizę rynku, grupy docelowej oraz insightów z dotychczasowej działalności brandu notebooki.pl. W projekcie logo postawiliśmy na nowoczesny minimalizm technologiczny, który poprzez kolorystyczny twist połączyliśmy z DNA nowo powstającego brandu. Połączenie ciemnego grafitu oraz zółto-zielonego pozwoliło doskonale oddać nowoczesną i energetyczną osobowość marki, przy równoczesnym wyróżnieniu na tle konkurencji. Kolorystyka oraz wpisany w sygnet “x” posłużyły także do stworzenia nowoczesnego key visuala, który wykorzystaliśmy do zaprojektowania materiałów brandingowych, w tym szablonu prezentacji, wizytówek, rollupu oraz innych materiałów identyfikacyjnych marki.