COOKIES

Używamy plików cookie w celach analitycznych, statystycznych i marketingowych, w tym aby analizować ruch w tej witrynie, optymalizować jej działanie oraz zapamiętywać Twoje preferencje.

  

Kamienica 25

#NieDoKupienia to coś więcej niż tylko przewrotna gra słów. Zobacz, jak wykreowaliśmy świat doświadczeń i emocji, których nie da się kupić w ramach kampanii dla Kamienica 25.

KAMIENICA 25
360 CAMPAIGN
WEB DESIGN
BRANDING

Celem kampanii była sprzedaż luksusowej nieruchomości w centrum Wrocławia. Pracę nad kampanią rozpoczęliśmy od gruntownej analizy rynku oraz określeniu grupy docelowej, a następnie opracowaniu Unique Selling Proposition, w której zawarliśmy kluczowe atrybuty sprzedażowe bazując zarówno na cechach produktu oraz charakterystyce target group. Kolejnym elementem działań było kompleksowe opracowanie brandingu inwestycji, który obejmował naming, logo, brandbook. Tak powstała Kamienica 25.

Efektem analizy oraz opracowanych USP stał się przewrotny, bazujący na ekskluzywności tagline #NieDoKupienia. To nie tylko błyskotliwy pomysł na promocję, ale przede wszystkim świeże i całkowicie odmienne podejście do marketingu nieruchomości.

Sercem kampanii jest strona internetowa, łącząca nowoczesny i minimalistyczny design z inspirującą historią inwestycji. Dodatkowo na potrzeby kampanii Google Ads oraz kampanii medialnej stworzyliśmy dwujęzyczny landing page, który służył pozyskiwaniu leadów.

Opracowana strategia komunikacji wraz z USP posłużyła jako fundament do koncepcji kreatywnej kampanii sprzedażowej. Hasłem przewodnim kampanii uczyniliśmy slogan “There are many places, where you can be. But only one, where you belong”.

Intrygujący key visual to połączenie wizualizacji kamienicy z nieszablonowymi postaciami, które nawiązują zarówno do grupy docelowej, jak i duetu założycielskiego spółki inwestorskiej. Wykorzystany w key visual portret dziewczyny w kryzie to efekt współpracy z charyzmatyczną fotografką Grymuzą. Połączenie wizualizacji Kamienicy 25 oraz intrygujących postaci przewodnich, pozwoliły istotnie wzmocnić rozpoznawalność produktu oraz wyróżnić go na tle konkurencji. Key visual wykorzystaliśmy w komunikacji digital i outdoor: identyfikacji kamienicy, oklejeniu witryn, umieszczeniu na balkonach przeskalowanych mock-upów postaci dziewczyny w kryzie i generała oraz na billboardach. Wszystkie symbole to celowe niedopowiedzenia, które zachęcają odbiorców do dociekania, a tym samym własnej interpretacji #NieDoKupienia.

Idea kreatywna wykorzystana została także do realizacji działań PRowych oraz medialnych w Forbes, Pulsie Biznesu i branżowym tytule WhiteMAD. Na ich potrzeby opracowaliśmy 3 artykuły wizerunkowo sprzedażowe. Kampania medialna wsparta została działaniami outdoorowymi z wykorzystaniem billboardów w kluczowych lokalizacjach Wrocławia oraz materiałami drukowanymi: katalog i karty apartamentów w dwóch wersjach językowych. Na potrzeby kampanii Google Ads stworzyliśmy 2 filmy reklamowe. Kampania wykorzystywała również mix kreacji statycznych bannerów reklamowych oraz video, co dodatkowo wsparliśmy testami A/B z wykorzystaniem zróżnicowanej komunikacji wizualnej.

Całość kampanii złożyła się na zręcznie opowiedzianą historię, która pełna jest metafor, piękna i emocji. A to wszystko wkomponowane w historyczną architekturę w najlepszym możliwym wydaniu. To przełożyło się na rozpoznawalność oraz wyniki kampanii, zarówno w kwestii zasięgu, odbioru medialnego, a przede wszystkim sprzedaży.

Wyświetlenia
8 637 047
wyświetleń Google Ads
Interkacje
768 159
interakcji z reklamą Google Ads
Kliknięcia
69 329
kliknięć w reklamę Google Ads
Billboardy
4 844 100
kontaktów
Reklama w Puls Biznesu
250 000
wyświetleń
Artykuł w Puls Biznesu
310 800
wyświetleń
Newsletter
18 689
otwarć newslettera
Reklama w Forbes
40 000
sztuk nakładu drukowanego