BECHTLE DAAS
Zobacz jak z marką Bechtle pokazaliśmy, jak zoptymalizować wydatki na produkty i usługi IT w biznesie.
Celem strategicznym kampanii było zbudowanie świadomości istnienia usługi Device As A Service u klienta biznesowego. Zaprojektowaliśmy działania marketingowe, których contentowy fundament stanowił dedykowany E-Book prezentujący USP produktu, z mocnym skupieniem na prezentacji korzyści dla klienta. Wsparciem kampanii była stworzona przez nas animacja w formie explainer video. Centralnym punktem całej kampanii był dedykowany landing page, który stanowił narzędzie do pozyskiwania leadów.
E-Book oraz explainer video wykorzystaliśmy w kampanii lead generation, wspartej działaniami Google Ads, e-mail marketingiem, kampaniami na LinkedIn oraz kampania medialną.
Celem kampanii było dotarcie do klienta biznesowego na każdym etapie ścieżki zakupowej. Poprzez szeroko zakrojone działania na LinkedInie, zwiększaliśmy świadomość dotyczącą usługi Device As A Service. Kampanie medialne w Forbesie, Business Insiderze, Pulsie Biznesu i CRNie podkreślały wizerunek marki Bechtle jako lidera i eksperta innowacyjnych produktów technologicznych.
W celu budowania świadomości usługi DAAS wśród dotychczasowych klientów marki Bechtle wdrożyliśmy działania uzupełniające z zakresu e-mail marketingu.