BULOVA Bulova is forever
Gdy Ameryka wkraczała w złoty wiek przemysłu i postępu, jeden wizjonerski umysł zmienił sposób postrzegania czasu przez świat. Moda i trendy stale się zmieniają, ale pozostaje coś niezmiennego. BULOVA IS FOREVER.
Kampanię digitalową dla nowej kolekcji zegarków Bulova oparliśmy o wartości silnie związane z DNA marki, które z powodzeniem powiązaliśmy z wartościami grupy docelowej. Koncept kreatywny stworzony został w oparciu o ikoniczne postacie znane z historii Ameryki, które łączyły wartości marki oraz grupy docelowej: ponadczasowość, elegancję i prestiż.
“BULOVA IS FOREVER”, jako hasło kampanii bezpośrednio nawiązuje do wykorzystywanych w zegarkach kamieni szlachetnych.
Contentowym trzonem kampanii uczyniliśmy zdjęcia nawiązujące do postaci znanych amerykańskich osobowości. Postaci powszechnie znanych, których legenda wykracza daleko poza epoki, w których żyli. To doskonałe nawiązanie zarówno do historii, technologii i designu marki, jak i silnej potrzeby zaistnienia wyznawanej przez grupę docelową.
Wykorzystując technikę kolażu, połączyliśmy współczesność modeli z legendarnym stylem wybranych postaci oraz elementami charakterystycznymi dla marki Bulova.