SRDK Architekci
Ludzki wymiar architektury - od strategii przez branding po PR.
Najpierw była strategia. Wieloetapowy projekt, na który składały się discovery sessions, pogłębione wywiady z pracownikami studia i zewnętrznymi odbiorcami. Podczas kilku miesięcy przeprowadziliśmy dogłębną analizę konkurencji, stworzyliśmy wartości, nazwę, hasło, inspirowany geometrią architektury logotyp, key visual i stronę internetową. Zrealizowaliśmy również szeroko zakrojoną sesję zdjęciową dla założycieli studia i całego zespołu architektów. Zwieńczeniem projektu był launch marki przedstawiający pracownikom studia nowy kierunek w jego rozwoju.
W ramach działań PR'owych byliśmy odpowiedzialni za promocję wystawy MNIE TU NIE MA - Ludzki Wymiar Architektury. Pandemia, która na początku wydawała się przeszkodą, w istocie okazała się pretekstem do szukania nowych rozwiązań. Efektem były intensywne działania w social mediach, subtelne reklamy outdoorowe i podbijanie świata digitalu. Na antenie Radia RAM słychać było przygotowane przez nas spoty radiowe czytane przez Konrada Imielę i Natalię Grosiak.