Atlantic Timeroy
Sercem konceptu kreatywnego tej kampanii jest portret współczesnego bohatera - pasjonata, który sam włada czasem i żyje w myśl zasady: „Don’t stop me now!”
Reedycja kultowego modelu zegarka Atlantic Timeroy z lat 70-tych to kult wolności, który podobnie jak przed kilkoma dekadami, stał się motorem napędowym niepokornych. Hasło „Don’t stop me now!" stało się motywem przewodnim całej kampanii. Podkreślając nieustępliwość, energię oraz dynamikę współczesnych mężczyzn, a równocześnie nawiązując do historii modelu Timeroy.
Trzonem kampanii była lifestylowa sesja zdjęciowa. Zdjęcia stały się wizualną narracją konceptu kreatywnego, pozwalając tym samym budować emocje wokół produktu i samej marki Atlantic.
Na kanwie konceptu kreatywnego oraz sesji zdjęciowej stworzyliśmy kev visual, który łączył w sobie dziedzictwo pierwotnego modelu ze współczesnych charakterem reedycji. Wszystkie elementy kampanii złożyliśmy w inspirująca historię, którą opowiedzieliśmy wykorzystując Social Media, Google Ads oraz kampanie medialne topowych redakcji.