COOKIES

Używamy plików cookie w celach analitycznych, statystycznych i marketingowych, w tym aby analizować ruch w tej witrynie, optymalizować jej działanie oraz zapamiętywać Twoje preferencje.

  

Atlantic Worldmaster Valjoux Limited Edition 2020

Sportowy motyw przewodni tej kampanii stanowi doskonałe połączenie charakteru zegarka, historii mechanizmu i postaci ambasadora marki - Krzysztofa Hołowczyca.

ATLANTIC WORLDMASTER VALJOUX
KEY VISUAL
SOCIAL MEDIA

W koncepcie kampanii użyliśmy sekundy, najmniejszej jednostki czasu, aby podkreślić unikatowość modelu, jak i genealogię mechanizmu VALJOUX, będącego sercem zegarka. Motyw ten świetne koresponduje z motoryzacją - gdzie sekundy są często decydujące w wyłonieniu zwycięzcy – Worldmastera.

Nasze działania obejmowały koncepcję komunikacji oraz pozycjonowanie zegarka na tle innych produktów marki i konkurencji. Celem było zwiększenie sprzedaży oraz budowanie i utrwalanie wizerunku marki. Artykuły na temat Worldmaster Valjoux pojawiły się w największych mediach w Polsce.

Podczas tworzenia key visuala kampanii, zainspirowaliśmy się techniką pixel stretch, która nawiązuje do ruchu, prędkości i charakterystycznych wibracji mechanizmu Valjoux. W efekcie stworzyliśmy unikalny feed na mediach społecznościowych, uzupełniony inspirującą historią. Tak powstał Władca Czasu. 

Wyświetlenia kampanii
2 145 352
łączna liczba wyświetleń komunikatów kampanii
Google Ads — wyświetlenia
1 097 371
wyświetleń reklamy
Social Media — zasięg
1 049 961
łączny zasięg kampanii w Social Media
Engagement Rate
76,84%
łączny egagement rate kampanii w Social Media
Media - wyświetlenia
381 777
łączna liczba wyświetleń artykułów w mediach