Atlantic Worldmaster Valjoux Limited Edition 2020
Sportowy motyw przewodni tej kampanii stanowi doskonałe połączenie charakteru zegarka, historii mechanizmu i postaci ambasadora marki - Krzysztofa Hołowczyca.
W koncepcie kampanii użyliśmy sekundy, najmniejszej jednostki czasu, aby podkreślić unikatowość modelu, jak i genealogię mechanizmu VALJOUX, będącego sercem zegarka. Motyw ten świetne koresponduje z motoryzacją - gdzie sekundy są często decydujące w wyłonieniu zwycięzcy – Worldmastera.
Nasze działania obejmowały koncepcję komunikacji oraz pozycjonowanie zegarka na tle innych produktów marki i konkurencji. Celem było zwiększenie sprzedaży oraz budowanie i utrwalanie wizerunku marki. Artykuły na temat Worldmaster Valjoux pojawiły się w największych mediach w Polsce.
Podczas tworzenia key visuala kampanii, zainspirowaliśmy się techniką pixel stretch, która nawiązuje do ruchu, prędkości i charakterystycznych wibracji mechanizmu Valjoux. W efekcie stworzyliśmy unikalny feed na mediach społecznościowych, uzupełniony inspirującą historią. Tak powstał Władca Czasu.